Posted on: 30 września 2021 Posted by: Redakcja Comments: 0

Pozycjonowanie stron internetowych to termin używany do opisania procesu uzyskiwania przez stronę internetową wyższej pozycji na stronach wyników wyszukiwania (SERP) i zwiększania jej widoczności.

Pozycjonowanie stron internetowych można osiągnąć poprzez działania organiczne, płatne lub połączenie obu tych metod. Ten wpis na blogu skupi się przede wszystkim na organicznych strategiach SEO, takich jak meta tagi i słowa kluczowe, które pomagają produktom uzyskać lepszą pozycję w SERP-ach. Słowa kluczowe to słowa związane konkretnie z Twoim produktem, usługą lub branżą, których użytkownicy poszukują, próbując znaleźć je w sieci. Ważne jest, aby te terminy pasowały do intencji użytkownika. Na przykład „pizza blisko mnie” ma inne intencje niż „najlepsza pizzeria w [mieście]”. Pierwszy planuje prowadzić wyszukiwania oparte na lokalizacji, podczas gdy drugi szuka recenzji o najlepsza pizzeria w danym mieście. Dotyczy to również nietypowych zagadnień takich jak: napiwki bezgotówkowe.

Jak przebiega pozycjonowanie?

Proces pozycjonowania może być zarówno automatyczny, jak i ręczny. Na przykład robot indeksujący wyszukiwarki przyjrzy się informacjom na Twojej stronie, aby sprawdzić, w jaki sposób są one zgodne z tym, co inne strony mówią na ten sam temat. Algorytmy SERP biorą również pod uwagę czas ładowania strony, backlinki oraz to, gdzie pojawiasz się w wynikach wyszukiwania dla podobnych tematów lub wyszukiwań.

Co to jest seo?

SEO to skrót od Search Engine Optimization. Polega ona na tworzeniu treści, które zajmują wyższe pozycje w wyszukiwarkach, co zapewnia firmom większą widoczność i przyciąga więcej użytkowników/potencjalnych klientów do ich strony internetowej

Co to jest sem?

SEM to skrót od Search Engine Marketing. SEM polega na stosowaniu określonych technik marketingowych (np. słów kluczowych)aby uzyskać większą widoczność i przyciągnąć użytkowników do swojej witryny za pomocą płatnych reklam.

Jaka jest różnica między seo a sem?

Pozycjonowanie stron internetowych (seo) pomaga firmom uzyskać lepszą pozycję na stronach wyników wyszukiwania, podczas gdy SEM koncentruje się na wykorzystaniu określonych technik marketingowych w celu zwiększenia ich obecności w różnych cyfrowych mediach reklamowych.